fbpx

ZWROTY I REKLAMACJE

Chcesz zakupić voucher prezentowy na naszej stronie, ale nie jesteś pewien czy będzie to trafiony prezent? W takim razie mamy dla Ciebie świetną wiadomość! Zależy nam na świetnej współpracy z Klientami i wzajemnym zaufaniu, dlatego prowadzimy korzystną politykę zwrotów oraz reklamacji. Jesteś zdecydowany na zwrot zakupionego voucheru lub masz zastrzeżenia do świadczonych przez zespół WyscigowyPrezent.pl usług? Poniżej prezentujemy istotne kwestie!

ZWROTY

Zamówiony przez Ciebie Voucher Prezentowy nie został zarezerwowany lub zrealizowany? W takim razie z zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. 2014r. poz 827 ze zm.) przysługuje Ci prawo do pisemnego odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, pod rygorem nieważności, należy wysłać w formie pisemnej na adres WyścigowyPrezent Sp. z o.o. ul. Gwieździsta 4, 05-119 Łajski lub przesłać skan dokumentu na adres e-mail: reklamacje@WyscigowyPrezent.pl.

Zwrot wpłaconej za voucher kwoty zostanie zrealizowany na rachunek bankowy w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania skutecznie złożonego odstąpienia od umowy przez Klienta.

POBIERZ WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY

REKLAMACJE

Reklamacje z tytułu braku realizacji lub też nienależytej realizacji Vouchera Prezentowego należy zgłosić Administratorowi serwisu w terminie 14 dni od daty realizacji Vouchera Prezentowego lub daty, w której miał on być zrealizowany. Administrator serwisu zobowiązuje się do rozpatrzenia złożonej reklamacji w terminie 30 dni od daty jej otrzymania.